HAKKIMIZDA

AHMET ŞAHİN AKBULUT

Yönetici, Yönetim Danışmanlığı, Kişisel Gelişim ve İnsan Davranışları ile ilgilenmekte. 
Uzmanlık alanları İnsan Kaynakları, Eğitim Gelişim, Yönetim Bilimleri. Eğitim alanında ise İletişim, Diksiyon ve Beden Dili, Kişisel İmaj, Sunum Becerileri, Yönetim Becerileri, Eğitimcinin Eğitimi, İK ve Kişisel Gelişim konularında eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunmakta. 
Psikolog Master Coach Denis Birdoux, Carmen Todor'dan NLP, Beden Dili ve İnsan Psikolojisi konularında eğitimler aldı. 
Türkiye'nin önde gelen uzmanlarından Diksiyon, Spikerlik ve Beden Dili eğitimleri aldı. 
Yıldız Teknik Üniversitesi "Uygulamalı İnsan Kaynakları Yönetimi" programını tamamladı.
Harvard Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi ortak çalışması olan “Liderlik ve Yönetim Becerileri” eğitim programını başarıyla bitirdi. 

Koçluk alanında ki özgün çalışmaları ile Kurumsal ve Yönetici Danışmanlığı faaliyetlerinde bulundu. İstanbul Gelişim Akademisi'nde Hizmet İçi Eğitim Birimi Müdürlüğü, Başarı Okulu Danışmanlık Şirketinde Genel Koordinatör olarak görev yaptı. 

Mustafa Kemal Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi ve Rektör Danışmanlığı görevlerinde bulundu. Üniversitenin Protokol Müdürlüğü görevini yürüten Eğitimci, Senatör, Dekan ve İdari Kadro’ya Protokol Eğitimleri gerçekleştirdi. Yrd. Doç., Doç. ve Prof. Seviyesinde 490 akademisyenin katıldığı ortak akıl programı olan “Referans Fikirler Platformu”’nun geliştirici, koordinatör ve yürütücülük görevini başarıyla sonuca ulaştırdı. 2012 'den 2015 Nisan ayına kadar Türk Telekom Grup Şirketi AssisTT A.Ş.'de Eğitim ve Gelişim Müdürü olarak görev yaptı.
Bir çok dergide yazıları çıkan Akbulut'un "Kim Güzel Konuşmak İstemez ki?" adında kişisel gelişim kitabı ve karakter gelişimi üzerine iki kitap çalışması bulunmakta. Özel ve kamu kurumlarının kariyer günlerinde konuşmacı olarak katılmakta.

Özel Okulların Kurumsal Gelişimi üzerine hazırladığı danışmanlık ve yönetim modeli ile Özel Okul Kurumsal Gelişimine katkı sağlamakta.

Yönetim Biliminin Modern söylemlerinden olan 3 şapkalı yönetici kavramını üzerinde taşıyan bir çalışan. Bu üç şapka,

  • Kamu
  • Özel Sektör.
  • Sivil Toplum'dur

Ahmet Şahin Akbulut bu üç alanda da görev alarak Kamunun disiplinini, Özel Sektörde çalışarak agresif ve kar odaklı yönetsel yaklaşımı ve Sivil Toplum alanında görev alarak işe ve yönetime insan odaklı yaklaşımı bir araya getirmiştir.

GÜLER ORAL

İstanbul Üniversitesi, Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü’nden mezun olmuştur. Türk Hava Yolları A.O başladığı kariyerini 2009 yılında aynı kurumdan emekli olarak tamamlanmış ve sırası ile aşağıda belirtilen iş deneyimini kazanmıştır.
 
1989-2001 yılları arasında Türk Hava Yolları A.O. Kabin Amiri, VIP ve First Class Kabin Amiri olarak görev yapmış 2001 yılında aynı kurumda Eğitim Bölümü’ne geçerek Davranış, Yönetim ve Kalite eğitimleri vermiş THY Eğitim Akademisi’ne eğitim uzmanı ve yöneticilik görevlerini yürütmüştür.
 
Bu görevlerin yanı sıra Eğitim bölümünde Kalite Yönetim Sistemlerinin yürütülmesinde yer almış, iç denetçilik yapmış ve kalite sistem eğitimleri vermiştir.
 
IATA (İnternational Air Transport Association), Ulaştırma Bakanlığı, Lufthansa Emergency Training Department, ODTÜ (Androgojik Formasyon ve Eğitim Ölçme-Değerlendirme), Can & Ersan Gürzap (Etkili Konuşma-Eğitici Eğitimi)  çeşitli sertifikalar almıştır.
 
Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Öğretim Üye ve Yardımcılarının “Eğiticilerin Eğitimi” Projesi’nde, Eğitim ve Araştırma Becerilerinin Geliştirilmesi (2012) ve Etkileşimli Görsel Tasarım Eğitim Atölyesi Proje Tasarımı ve Yönetimi (2013) Projelerinde Eğitmen olarak görev almıştır.
 
Çeşitli otellere, okullara, tekstil firmalarına, telekomünikasyon ve ulaşım sektörlerine workshop’lar gerçekleştirmiştir.
 
Davranış Bilimleri Enstitüsü ile Krize Müdahale Projesi kapsamında krize müdahale ve psikolojik destek süreci ile ilgili eğitimler alırken 2003 yılında THY Diyarbakır uçak kazası meydana gelmiştir DBE Psikologları ile ilk müdahalelerin koordinasyonunda ve sonrasındaki tüm destek sürecinde görev almıştır.
 
Özellikle hizmet sektörüne uygun: 
  • Eğitim ihtiyacını tespit etmek,
  • İşbaşı gözlemleri yapmak,
  • Eğitimlere girdi sağlamak amacıyla “gizli müşteri” rolünü üslenmek,
  • Kuruma özgün vaka ve senaryo yazmak,
  • Outdoor eğitim aktiviteleri kurgulamak ve uygulamak,
  • Eğitim tasarlamak, 
  • Kişisel Gelişim ve Davranış Eğitimleri vermek, 
  • Rol play ve eğitim oyunları tasarlamak, organize etmek, uygulamak,  konularında yirmi yılı aşkın deneyime sahiptir. 
Verdiği eğitimlerde yaşayarak ve deneyimleyerek öğrenme metodolojisini destekleyen yöntemler kullanmaktadır.